Ogłoszenia

Treść ogłoszenia

22 maja 2023 r.

ZAWIADOMIENIE o zwołaniu Walnego Zgromadzenia Członków SM „Polna”

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „POLNA” działając na podstawie art. 83 ust. 3 pkt. 2 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1208), zwołuje na dzień 12 czerwca (poniedziałek) 2023 roku godzina 19:00 w Warszawie ul. Polna 54, Sala Konferencyjna SM „POLNA” (VI piętro klatka „C”) Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Polna”.

Ze względu iż Walne Zgromadzenie odbywać się będzie w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemiologicznego SARS-Cov2 uprzejmie prosimy aby uczestnicy zebrania:

  • przebywając w sali obrad stosowali maseczki zasłaniające nos i usta,
  • wchodząc na salę obrad dezynfekowali ręce.

Zarząd nie bierze odpowiedzialności jeżeli ktoś z uczestników podczas zebrania zostanie zarażony wirusem Sars-cov2 i zachoruje na COVID-19.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad Walnego Zgromadzenia,
  2. Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia w składzie: Przewodniczący, Sekretarz, i co najmniej jednego Asesora,
  3. Wybór Komisji Mandatowo – Skrutacyjnej oraz Wnioskowej Walnego Zgromadzenia,
  4. Stwierdzenie przez Komisję Mandatowo-Skrutacyjną prawomocności Walnego Zgromadzenia,
  5. Przyjęcie porządku obrad,
  6. Odczytanie listy pełnomocnictw,
  7. Wybór Komisji Wyborczej (wybory do Rady Nadzorczej na kadencje 2023-2026),
  8. Wybory do Rady Nadzorczej na kadencje 2023-2026 – cz. I zgłaszanie kandydatur na członków Rady Nadzorczej na kadencje 2023-2026,
  9. Przedstawienie przez Zarząd informacji z działalności Spółdzielni za okres 2019 - 2022,
  10. Przedstawienie przez Zarząd, zatwierdzonego przez Radę Nadzorczą Planu Gospodarczo – Finansowego na rok 2023 oraz długoterminowych potrzeb remontowo-inwestycyjnych Spółdzielni,
  11. Przedstawienie Sprawozdania Finansowego Spółdzielni za lata 2020, 2021 i 2022.
  12. Przedstawienie przez Radę Nadzorczą informacji z działalności Rady Nadzorczej za okres 2019 - 2022 (wraz ze Sprawozdaniami Komisji Rewizyjnej za okres 2019 - 2022),
  13. Dyskusja nad punktami 9 do 12.
  14. Wybory do Rady Nadzorczej na kadencje 2023-2026 – cz. II głosowanie,
  15. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały (1/2023/2) w sprawie odwołania członka spółdzielni Pana Krzysztofa Robaka od uchwały Rady Nadzorczej nr 11/2020 z dnia 24-go marca 2020 roku w sprawie przyjęcia planu gospodarczo finansowego na rok 2020,
  16. Przedstawienie informacji z realizacji wniosków polustracyjnych z lustracji za lata 2017-2019,
  17. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na WZC odbytym w dniu 03.06.2019,
  18. Wybory do Rady Nadzorczej na kadencje 2023-2026 – cz. III ogłoszenie wyników. (Uchwała 2/2023/2),
  19. Sprawozdanie komisji wnioskowej,
  20. Zamknięcie obrad.

Materiały (sprawozdania Zarządu i Rady Nadzorczej, finansowe oraz plan gospodarczo finansowy na 2023 rok) są wyłożone dla członków do wglądu w biurze Spółdzielni i dostępne na stronie internetowej spółdzielni ( http://www.polna54.pl/ogloszenia/wz2023/230510-wz.html) od dnia 10-go maja 2023 r.

Protokół z lustracji za okres 2017 – 2019 oraz list polustracyjny jest dostępny dla członków do wglądu w biurze Spółdzielni od dnia od 05.01.2021 oraz na stronie internetowej spółdzielni od 10.01.2021 ( http://www.polna54.pl/sprawozdania/lustracja-17-19.html).

Projekty uchwał będą wyłożone dla członków do wglądu w biurze Spółdzielni oraz umieszczone na stronie internetowej spółdzielni począwszy od dnia 29-go maja 2023 roku

Biuro spółdzielni jest czynne w :

  • poniedziałek, środa: od 17:00 do 19:00
  • wtorek, czwartek i piątek: od 10:00 do 12:00.